Tambor

Còpia de DSC01974.JPG Si passegeu pel carrer Jaume Ribas, trobareu una plaça de gespa verda. Des de fora veureu un bonic jardí per jugar els infants petits. Heu arribat a l’Escola Bressol Tambor. Us convidem a entrar i sereu ben rebuts.

Som una escola municipal per infants de 4 mesos a 3 anys, que es va construir sobre una primera pedra l’any 1997 al barri falguera però el seu naixement va ser en un altre indret del poble i com una cooperativa de mestres entusiastes l’any 1973.

Ens considerem una comunitat educativa on convivim diàriament les educadores, les famílies i els seus fills/es, la netejadora, la cuinera, i les persones que ajuden a mantenir el nostre edifici. També estudiants en pràctiques, pares i mares acompanyats i alguna vegada , algun convidat especial.

patufet3La nostra escola té sis estances obertes als jardins on s’acompanya als infants en els principis de l’educació Viva: el respecte a cada infant en el seu procés de vida. Cada nen i nena és capaç de fer, de pensar i de decidir . Descobrir el món a partir de les petites coses i amb la relació amb els altres. Oferir racons de joc i ambients per generar experiències i aprendre.

Un lloc per ser feliç

L’escola està oberta cada dia per que la família es pugui quedar, fent una estada i participar de la vida quotidiana i de les propostes de joc a l’estança o als ambients.

Les reflexions compartides i la formació de tot l’equip d’educadores fa créixer les nostres intervencions en l’acompanyament als infants. El consens entre els membres que integren el Consell de l’Escola (famílies, mestres i un representant de l’ajuntament) ens permet que el Projecte Educatiu millori i sempre avanci.

patufet22 patufet2

També els tallers de famílies ajuden a mantenir viva l’escola confeccionant diversitat de materials de joc i descoberta.

Ara ja ens podeu visitar, la Glòria i la Muntsa de l’equip directiu us rebran amb molt afecte i us convidaran a fer una visita per la nostra escola. Sigueu benvinguts.

Veure les entrades de l’escola al bloc

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )