La Berta i la Núria fan titelles a l’escola

El Departament d’educació de les E.B.M ens va proposar una activitat “extraescolar” de coeducació a través dels contes per escoles bressol i famílies. Amb aquestes sessions, volem proposar aquesta mirada crítica impulsant accions educatives que ofereixin nous patrons i models de relació entre els gèneres i ajudar als nostres infants a avançar en la construcció d’una identitat lliure de prejudicis i estereotips. El conte, en si mateix, constitueix un material pedagògic important en l’aprenentatge i en la socialització dels nens i les nenes i en la construcció social del gènere.  L’objectiu de la sessió és esdevenir un recurs de coeducació realment pròxim als infants i a les seves famílies i que ajudi a reflexionar en família i a transmetre valors d’igualtat social entre homes i dones.

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )